تبلیغات
مجله اینترنتی [رادیکال دو] - 4 قانون برای داشتن پوستی شفاف و زیبا
 
مجله اینترنتی [رادیکال دو]
کامپیوتر و اینترنت،علم و فناوری،فرهنگ و هنر،طنز و سرگرمی،دین و مذهب
                                                        
درباره وبلاگ

گالری عکس،عمومی و متفرقه،دانستنیها،نجوم،پزشکی،زمین،الکترونیک،ابتکارات،اختراعات،اخبار علمی،اخبار وبلاگ،زندگی نامه دانشمندان معروف،زندگی نامه شاعران و نویسندگان معروف،سخنان بزرگان،شعر،رمان،داستان کوتاه،ضرب المثل،جامعه و سیاست،اسلام،مسحیت،حدیث،پیامبران الهی،مقام معظم رهبری،ماه مبارک رمضان،امام خمینی،نماز،دفاع مقدس،قرآن،امام زمان،زندگی نامه چهارده معصوم،طنز،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس های مناسبتی،عاشقانه،عشق،اس ام اس سرکاری و طنز،جوک و لطیفه،اخبار موبایل،ترفند موبایل،دیگر گوشی ها،سامسونگ،ال جی،سونی اریکسون،نوکیا،

مدیر وبلاگ : ارشمیدس
نویسندگان
نظرسنجی
نظر شما درباره ی وبلاگ رادیکال دو











آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

پوست زیبا

خوردن رژیم غذایی مناسب، برای پوست زیبا، انرژی شگفت انگیز و سلامت در زندگی است. در این مقاله شما با 4 قانون برای داشتن پوستی شفاف و زیبا آشنا می شوید...

پوست درخشان، موهای ابریشمی و عضله های قوی و باب روز با تحت کنترل درآوردن نیروی موجود در غذاها میسر می شود.

1- محصولات طبیعی رنگارنگ بخورید:
خوردن رژیم های غذایی که در آن از میوه های رنگارنگ و سبزیجات تازه استفاده شده در هر 4 تا 5 ساعت در روز می تواند به جلوگیری از چین و چروک پوست شما کمک کند. صدها مواد مغذی دارای آنتی اکسیدان وجود دارد اما مهمترین آنها ویتامین C ( موجود در گوجه فرنگی، مرکبات، فلفل ) ویتامین E ( موجود در آجیل و آووکادو " نوعی میوه شبیه انبه یا گلابی بزرگ ") پلی فنول ( پودرکاکائو طبیعی و توت ) ، همچنین ویتامین های موجود در پیاز و کلم بروکلی  و کاروتنوئید ( موجود در برگ های سبز، سیب زمینی شیرین و سایر سبزیجات نارنجی روشن ) می باشد.
یک گزینه خوب برای افزایش انرژی، مصرف سیب زمینی شیرین به همراه پیاز در غذاها می باشد.

2- نوشیدن مایعات طبیعی:
همانطور که سن ما بالا می رود، قدرت درک از تشنگی به طور طبیعی پایین می آید و این پدیده بدنمان را در معرض خطر کم آبی قرار می دهد. یکی از عوارض جانبی این پدیده از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست است که عامل اصلی در به وجود آمدن خطوط نازک بر روی صورت ( چین و چروک ) می باشد.
8 لیوان آب در روز کمک شایانی به ما در به وجود نیامدن این عارضه می کند. اگر شما طرفدار نوشیدن آب نیستید با نوشیدن چای سبز، شیر بدون چربی یا کم چرب و گهگاهی قهوه، می توانید به این مهم دست یابید.
هنگام صرف نهار یا شام برای افزایش پتانسیل ضد پیری، حتما از سوپ سبزیجات استفاده نمایئد.
برای صبحانه آب میوه طبیعی ، شیر کم چرب یا بدون چربی به همراه لبنیات کم چرب و حتی المقدور تهیه شده با بادام ( کره بادام زمینی ) را در برنامه غذائیتان بگنجانید.

3- 30 درصد از کالری مورد نیازتان را از پروتئین دریافت کنید:
بعد از 30 سالگی، ماهیچه ها حدود 3 تا 8 درصد قدرت خود را در هر 10 سال از دست می دهند. پادزهر این واقعیت، رژیم غذایی است که شامل پروتئین می باشد. مطالعات نشان می دهد مصرف بیشتر از پروتئین حیوانی کمک به حفظ پتانسیل عضلات در زنان بالای 50 سال می نماید.
پروتئین کلید خاموش کردن خستگی و محافظ مداوم قند خون و معمر رشد سلولی است. دانشمندان توصیه می کنند که 30 درصد از کالری مورد نیاز خود را از منابع پروتئین سالم مانند گوشت خالص، ماکیان، غذاهای دریایی، حبوبات، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی، سویا و غذاهای سنتی دریافت کنید.

4- استفاده از غلات:
آشپزخانه خود را با انواع حبوبات و غلات که سرشار از آنتی اکسیدان است، پر کنید. برنج، جو دوسر، بلغور، عدس گزینه های عالی هستند. پاداش استفاده از غلات در رژیمتان، غذایی است ضد پیری با طعم بهتر و فیبر اضافی.





نوع مطلب : دانستنیها، پزشکی، 
برچسب ها : پزشکی، دانستنیها، پوست، مو، آرایش، سلامتی، زیبایی، پوست زیبا، انرژی شگفت انگیز، پوستی شفاف و زیبا، 4 قانون برای داشتن پوستی شفاف و زیبا، پوست درخشان، موهای ابریشمی، عضله های قوی، محصولات طبیعی رنگارنگ، رژیم های غذایی، میوه های رنگارنگ، سبزیجات تازه، چین و چروک، جلوگیری از چین و چروک پوست، نوشیدن مایعات طبیعی، استفاده از غلات، ضد پیری،